پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215470
آقاي مجيدي دهان مرا بازکني براي هميشه بايد بروي!
تاریخ انتشار : 1395/04/22 10:28:26
نمایش : 1098
مربي سابق استقلال گفت:چند بازيکن استقلال به مظلومي خيانت کردند و تاريخ اين را ثابت خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نوازي درباره اينکه فرزاد مجيدي مدعي شده است کادر فني استقلال به جز مجيد صالح و علي اصغر قربانعلي پور ضعيف بودند اظهار داشت:من دوست ندارم زياد درباره فردي حرف بزنم که براي پيدا کردنش بايد فراخوان مي گذاشتيم.يکي از بدبختي هاي استقلال اين بود که او سرپرست استقلال شد.هر زمان ما به سازمان ليگ مي رفتيم مسولان ناراحت بودند و مي گفتند چرا اين فرد بايد سرپرست باشد و کنار زمين هيجان مي دهد.

وي ادامه داد:مجيدي در همه چيز دخالت مي کرد.من هفته دهم به مظلومي گفتم که به تو دارد خيانت مي شود.او اما متاسفانه به حرف ها گوش نمي کرد و در نهايت ديديد چه معامله اي با او کردند.متاسفانه چند بازيکن استقلال به مظلومي خيانت کردند و تاريخ اين را ثابت خواهد کرد.متاسفم براي بازيکناني که ادعاي دين و ديانت دارند اما با مربي شان اين معامله را کردند.

مربي سابق استقلال درباره اينکه فرزاد مجيدي گفته در تبريز چک شخصي داده است بيان داشت:اين از آن حرف هاست.او فردايش آمد و گفت پول من را بدهيد.اين حرف ها به رخ کشيدن دارد؟

نوازي درباره اينکه مجيدي در فصل گذشته بارها و بارها در تمرين استقلال غيبت داشت گفت:اينکه دليلش را همه نزديکان تيم مي دانند.با اين وجود اگر او اصرار دارد که من هم در اين باره اطلاع رساني کنم حتما اين کار را انجام مي دهم که چرا حالش خراب بود و به تمرين نمي آمد.اگر بخواهم صحبت کنم برخي بايد براي هميشه از اين فوتبال بروند.به همين دليل از آنها مي خواهم به خاطر آرامش استقلال حرف نزنند تا تيم لطمه نخورد.

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html